HTML

Frady Endre

Frady Endre agymenései és elmeviharai többnyire kínrímes mélylírában...

Friss topikok

  • Frady Endre: A mellékelt illusztráció a NASA eltitkolt időgépének kamerájával készült. /F.E./ (2022.08.19. 13:13) Tébolyult tatár trakta
  • Frady Endre: "Jégkorszakalkotó!" /Jenő, a jeti/ :) (2022.07.01. 15:40) Jégkorszak
  • Frady Endre: @Cruz: Pár perce léptem be a netre - ma szabin voltam, nem foglalkoztam ilyesmivel - és a két lege... (2022.06.15. 18:42) Magyarország-Anglia 0-4 (0-0)
  • Frady Endre: Vajon, ez a komment olvasható, he? :) (2022.04.13. 12:07) Szél süvít...
  • Frady Endre: Írok kommentet, mert kiváncsi vagyok, hogy megjelenik-e... :) (2022.04.06. 14:19) Választások utáni szonett

Pocakosodási szükséglet

2020.04.02. 20:26 Frady Endre

pocakosodasi_szukseglet.jpgAki főleg csak agyra gyúr
(Bölcsész, lelkész, mérnök, költő...)
Sosem lehet karcsú nagyúr,
S fitt alakot ritkán ölt ő.

Ennek oka önvédelem,
Muszáj magad teleegyed,
Derékra kell sok súlyelem,
Hogy ne légy fejnehéz egyed!

Hiába vagy doktor habil,
Ha súlypontod nincsen alul,
Felborulsz, mert nem vagy stabil,
És nagy arcod talajt gyalul...

Gondold meg és egyél!

* * * * * * *

„Oké! Az jó is, hogy meggondolom és úgy eszem, mert akkor nyilvánvalóan tudatos étkezést folytatok, ami tudvalevőleg egészséges. Köszönöm, költő polgártárs!” /Okájés Ottokárné Levelező Levendula, oktatási államtitkárnő/

„Fölfogta e témát eszem,
Semmi olyat nem lát e szem,
Amit rögvest meg nem eszem!”
/Éhesszemű Értény, a Dagadt Irodalmárok Nyaklótlanul Nyeldeklő Egyesülete (DINNYE) nyelő-és szócsöve/

„Én is ugyanebben a cipőben járok, illetve egyrészt nem járok, másrészt szerencsére nem cipőben, mert akkor kidőlnék, mint egyszeri magyar focista az első félidő felénél, hanem vasbeton cölöpalapban. Igaz, hogy én nem a sok tudománytól vagyok fejnehéz, hanem a rengeteg víztől. Nekem tulajdonképpen vízfejem van. Köszönöm, hogy elmondhattam!” /ismeretlen víztorony valahol Európában, valahol a Duna mentén/

„Én ugyan doktor habil vagyok, de nem vagyok túlsúlyos, csupán konvex. Száz kiló alatt a férfi úgyis csak karácsonyfadísz.” /Prof. Dr. Habil-debil Phd. Nagyagy Nyihámor, az akadémia rendesen evő tagja/

„Dr. Frady, az értelmiség megmentője, dolgozatának címe: A hydrocephalus, mint nem konzervatív statikai probléma radikális obezitológiai gyógymódja, avagy egy hypochonder hidászgigász homofitis hypergravis hányattatásai.” /F. Péter, a költő humán végzettségű mérnökkollégája/

„Te jó ég, ennek az előttem szóló humán izének szemmel láthatóan latin nyelvű tünetei vannak! Remélem, hogy olvasva nem fertőz! Na, megyek, eszem egyet-kettőt erre a nagy ijedségre!” /Degesz Dezső, dagesztáni defibrillátor díler/

„Már Jézus Urunk is megmondta az apostolainak, hogy van neki eledele, amiről ők nem tudnak. Ezt a modern ifjúsági hittanórán úgy értelmeznénk, hogy mindig volt nála nassolnivaló. Mivel a testet öltött Krisztus tökéletes volt és a legtökéletesebb három dimenziós test a gömb, így joggal feltételezhetjük, hogy Jézus is gömb alakú volt. Erre egy másik bizonyíték, hogy feltámadása után be tudott menni a rejtőzködő tanítványaihoz egy teljesen bezárt szobába, amire csak egy gömbvillám képes. Így azután természetes, hogy mi, kései követői, minden erőnkkel és étvágyunkkal igyekszünk kigömbölyödni. Ő a jó pásztor, mi pedig az Ő szemei által hizlalt nyáj. Együnk!” /Duplatokányi Dömény, a Főtt És Lelki Táplálékon Élő Gourmand Lelkészek Alapítványa (FÉLTÉGLA) ideológiai előkóstolója/

„Nem csak Jézus és a gömbvillám képes behatolni egy tökéletesen zárt helyiségbe, hanem én is. Igaz, hogy az onnantól már se nem tökéletesen zárt, se nem helyiség.” /Chuck Norris/

„Hivatali kötelességem lenne vörö sen duzzadó nyaki erekkel fejhangon ordítani, hogy 'Mi ez az alpári kivagyiság?! Mi ez a koronavírusnál is pusztítóbb hájteregetés?!', de nem tudtam elmenni a hivatalba, mert anyám egy #MARADJITTHON! felkiáltással bezárt az egész világot jelentő deszkára. Itt most béke van és ülve nyomok. Csak papír nincs, ami elérhető! Anyáááám!!!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Tisztelt Puzsér úr, kedves Róbert! Környezettudatos emberként felejtse el a papír alapú ügyintézést és töltse le WéccApp nevű ingyenes fenéktörlő applikációnkat! Használata könnyű és gyors, de utána se felejtsen el kezet mosni és otthon maradni!” / Bitman Béláné Bitwoman Bella, székelési szoftverszakértő/

komment

Címkék: súlypont túlsúly stabil habil pocakosodás fejnehéz

A bejegyzés trackback címe:

https://fradyendre.blog.hu/api/trackback/id/tr5415584676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása