HTML

Frady Endre

Frady Endre agymenései és elmeviharai többnyire kínrímes mélylírában...

Friss topikok

  • Frady Endre: A mellékelt illusztráció a NASA eltitkolt időgépének kamerájával készült. /F.E./ (2022.08.19. 13:13) Tébolyult tatár trakta
  • Frady Endre: "Jégkorszakalkotó!" /Jenő, a jeti/ :) (2022.07.01. 15:40) Jégkorszak
  • Frady Endre: @Cruz: Pár perce léptem be a netre - ma szabin voltam, nem foglalkoztam ilyesmivel - és a két lege... (2022.06.15. 18:42) Magyarország-Anglia 0-4 (0-0)
  • Frady Endre: Vajon, ez a komment olvasható, he? :) (2022.04.13. 12:07) Szél süvít...
  • Frady Endre: Írok kommentet, mert kiváncsi vagyok, hogy megjelenik-e... :) (2022.04.06. 14:19) Választások utáni szonett

Foghiányzatomra

2015.03.06. 17:00 Frady Endre

J.A. nyomán...


Harminckét fogam régen volt,
bal alsó ötöm üres folt,
az űr
a zűr.

Labdát adott be kis Taki,
s jobbal kapásból rúgta ki
nekem
Beckham.

David szerint ez röpke csíny,
Ám új fog alatt nincsen íny,
min ő
kinő.

Fogdoktor színleg kőkemény,
pótlásra szinte nincs remény,
utat
mutat.

Pénzem zsebébe átoson,
s leend a jó fogorvosom
hidász
gigász.

Hídalap nem egy nagy titok,
ő csiszol én meg ordítok,
alul
gyalul.

Éttermet járni nem fogok,
Pénzemet vitte műfog ok
miatt-
-i jatt.

Fogam már van, de nincs kajám,
üres gyomornak nagy baj ám
kevés
evés.

Létem, ha éhség, leveri,
Temet a kör, a haveri:
múli-
buli.

Sírversem kissé szomorú,
Hantomon hever koszorú:
babér
a bér.

8 komment

Címkék: foci fog 32 fogorvos labda fogászat sírvers Beckham babérkoszorú

A bejegyzés trackback címe:

https://fradyendre.blog.hu/api/trackback/id/tr337246593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2016.03.03. 16:36:27

@Frady Endre:

megnéztelek, meghallgattalak. Nem itt nyertél egy versenyben?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.03.04. 09:33:17

@CsipkeRózsa: Nem, itt sajnos még csak tovább sem jutottam. Ilyen kritikát kaptam:
www.youtube.com/watch?v=G3SJP4yJGuc
Amiben nyertem (ill. második lettem), az egyrészt a borsodi söralátétvers verseny volt, másrészt a "Tanárok" c. verspályázat. :)
Ja, meg egyszer a győztesek körébe kerültem a Nestlé "Mit egyen a baba?" c. táplálkozási mondókapályázatán, minek következtében az Alma együttes megzenésítette két nyertes versikémet, a "Mama reggel"-t és az "Ákos vitéz"-t:
www.youtube.com/watch?v=p1okY8Qjqjw
és
www.youtube.com/watch?v=fn7iA3Frozw
:)

CsipkeRózsa 2016.03.04. 12:56:49

Tetszik a két nyertes versike.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.03.04. 15:57:53

@CsipkeRózsa: Csak meghallgattad őket, vagy táncoltál is rájuk? :)))

CsipkeRózsa 2016.03.04. 18:45:26

@Frady Endre: meghallgattam és közben néztem is. Nem táncoltam.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.03.06. 22:58:42

@CsipkeRózsa: Pedig a tánc egészséges! Hacsak nem tilos orvosilag. Ezek az orvosok mindentől eltiltják a zembert, ami jó... :)
süti beállítások módosítása