HTML

Frady Endre

Frady Endre agymenései és elmeviharai többnyire kínrímes mélylírában...

Friss topikok

  • Frady Endre: A mellékelt illusztráció a NASA eltitkolt időgépének kamerájával készült. /F.E./ (2022.08.19. 13:13) Tébolyult tatár trakta
  • Frady Endre: "Jégkorszakalkotó!" /Jenő, a jeti/ :) (2022.07.01. 15:40) Jégkorszak
  • Frady Endre: @Cruz: Pár perce léptem be a netre - ma szabin voltam, nem foglalkoztam ilyesmivel - és a két lege... (2022.06.15. 18:42) Magyarország-Anglia 0-4 (0-0)
  • Frady Endre: Vajon, ez a komment olvasható, he? :) (2022.04.13. 12:07) Szél süvít...
  • Frady Endre: Írok kommentet, mert kiváncsi vagyok, hogy megjelenik-e... :) (2022.04.06. 14:19) Választások utáni szonett

Hangyás vers

2021.01.25. 13:34 Frady Endre

hangyas_vers.jpgHangya vagyok, hangya biz én,
Elélek én minden izén,
Mi az ember szerint szemét,
Merthogy csak volt, de már nem ét.

Lakhelyem egy kies panel,
Melyben bolyom vígan van el,
És ha netán sok a piszok,
Koszkoszorún eszek-iszok.

Termetem bár igen apró,
Ahogy eretneket pap ró,
Úgy szid engem sok-sok fakó
Tekintetű panellakó.

Volt, hogy hívtak, nem is egyszer,
Irtó urat, aki vegyszer
Által próbált engem ölni…
Gyönge az, nem szovjet kölni!

Krasznaja Moszkvától félek;
Durva, mint a kési élek!
Húsvétkor önti sok majom,
S tömegpusztítja a fajom!

„Ugye, továriscsi, hogy szovjet vakcina lenni leghatásosabb! Hangya kaput!” /Vlagyimir Vlagyimirovics/

„Ígéretes cím: dolgozók felbolydulnak, csápolnak, Biturán-Turán Bolyz mezben rappelnek. Feljegyzések a panelhézagból, a Szomszédok c. teleregény száloptikás különkiadása Vágásiék konyhakredence mögötti kolónia kalandjairól. Rendezte David Attenborough, forgatókönyv, dramaturg, címszereplő, magyarhangy: Frady Endre.” /F. Péter, a költő humán végzettségű mérnökkollégája/

„Őőő… az a helyzet, hogy én pont nem értem rá, mert épp zabhegyező verseny volt az öregek otthonában, így a filmet az egyelőre még méltatlanul közismeretlen segédasszisztensem, az ősmagyar származású David Antendberry rendezte, aki Hangyavégbogyóssy Dúvadról angolosította a nevét. Én ugyan még nem tudtam megnézni, mert kákacsomózó regatta volt a szomszéd kerületi öregek otthona ellen, de már majdnem beszéltem olyannal, akinek egy idős rokona csak azért nem látta, mert a bemutató vetítés napján épp hangyaújraélesztő vetélkedőn zsűrizett az öregek otthonában.” /Sir David Frederick Attenborough, angol természettudós és dokumentumfilmes/

„Nem tudom, kinek mi baja van a Krasznaja Moszkvával! Ha épp nincs itthon vodka, megiszok egy üveggel, oszt’ olyan jó kedvem kerekedik, hogy egy virtuóz Kalinka szóló után guggolós táncolva verem szét a lángoló balalajkámat! De a legjobb az, hogy utána sokkal bátrabban megyek be dolgozni!” /Dr. Tufomir Tarakanovics, agysebész és betanított berepülő pilóta/

„Hát hiába sztrájkolok én itt magasabb bérért és jobb szociális ellátásért, ha a nyomorult sztrájktörő emberek közben elvégzik a munkámat!!! Vesszen az emberiség!!! Na, jó, az állatorvosom életben maradhat!” /a hangyász sün/

„Hé, ki ne irtsák a hangyákat, mert ők tartanak el engem! Csak nekik tudom elsózni az ő jó ebédjükhöz szóló nótáimat tartalmazó kazettákat!” /a tücsök/

„Zenélj nekünk, drága tücsök,
S neked is jut kifli csücsök,
Sima héjú, nincs rajt’ rücsök!”
/a hangya/

„Egykori Greenpeace aktivistaként a testemmel védtem a hangyákat és ezért befeküdtem közéjük a bolyba, de úgy összecsipkedtek a hálátlanok, hogy hónapokig hangyasavat vizeltem! Akkor bosszút esküdtem és azóta Purplewar aktivistaként a talpammal szavazok! Reccsenjen az a kitin! A hangya a legjobb talpalávaló! Jelmondatom:
     Bolynál lel meg, aki keres,
     S talpam hangyavértől veres!”
/Vérgőz Vazul, betanított köpönyegforgató és rovarirtó aktivista/

„Mi ez az ádáz impertinencia, ez a velejéig garázda elmefertő?! Meddig tűrjük még ezt a hangyaszorgalommal űzött tehetségtelenséget?! Miért nincs még vakcina ez ellen a kulturális vérhasmenés ellen?! Frady Endre, az irodalom Krasznaja Moszkvája a pórusokba szivárogva rothasztja az emberiség még megmaradt jó ízlését! Anyámmal elhatároztuk, hogy bebalzsamoztatjuk az auránkat, hátha erről az impregnált mentális rétegről lepereg a szellemi okádék! Valaki, aki még a közelébe mer menni, vesse már Frady Endrét a fáraóhangyák elé!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„Elvileg mindenevők vagyunk, de ami sok, az sok!” /a fáraóhangyák/

„Egyszer feltöltöttem magam friss betonnal, hogy magam formázzam meg a saját életnagyságú szobromat, de valahogy nem esett jól, úgyhogy megettem néhány hangyabolyt, hogy több savat csináljon az emésztéshez. Sajnos utána ripityára tört az angolvécém.” /Chuck Norris/

Szólj hozzá!

Címkék: panel hangya hangyairtó tömegpusztító Krasznaja Moszkva szovjet kölni

A bejegyzés trackback címe:

https://fradyendre.blog.hu/api/trackback/id/tr3916402720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása