HTML

Frady Endre

Frady Endre agymenései és elmeviharai többnyire kínrímes mélylírában...

Friss topikok

  • Frady Endre: A mellékelt illusztráció a NASA eltitkolt időgépének kamerájával készült. /F.E./ (2022.08.19. 13:13) Tébolyult tatár trakta
  • Frady Endre: "Jégkorszakalkotó!" /Jenő, a jeti/ :) (2022.07.01. 15:40) Jégkorszak
  • Frady Endre: @Cruz: Pár perce léptem be a netre - ma szabin voltam, nem foglalkoztam ilyesmivel - és a két lege... (2022.06.15. 18:42) Magyarország-Anglia 0-4 (0-0)
  • Frady Endre: Vajon, ez a komment olvasható, he? :) (2022.04.13. 12:07) Szél süvít...
  • Frady Endre: Írok kommentet, mert kiváncsi vagyok, hogy megjelenik-e... :) (2022.04.06. 14:19) Választások utáni szonett

ONLINE ISTENTISZTELET

2020.05.08. 16:23 Frady Endre

A költő beszélgetése Bill Gates úrral. /NASA felvétele/
Úgy lesz boldog szegény lelked,
Ha hétvégéd térdre-imás!
Amivel ezt elérheted:
Net Istentisztelet, mi más?

Oldaladat kérdés fúrja:
E remekség merre lészen?
Nem tudom , de súg az Úr... Ja,
Persze,  hogy a book-os Face-en!

(szent tánc!)

Minden vasárnap délelőtt 10:30
https://www.facebook.com/krisztusegyhaza/
vagy
https://www.facebook.com/pg/krisztusegyhaza/videos/


„Ha a wifi jelem meggyütt,
Testvérekkel leszek együtt!”
/Hitteli Huba, extrovertált exkavátor kezelő és buzgó hívő/

„Nem mozdulok máma ki se,
Hiszen házhoz jön a mise!”
/ Ferenc pápa/

„Facebook?! Online?! Minő szavak?!
Ettől gyógyulna meg a vak?!
Ez nekem túl modern idő!
Uram... ez a Frady... kid ő?!”
/Pál apostol/

„ Online követőim köz ött
 Nem hiszem, hogy lenne  vita,
 Hogy EGO SUM - többek között - 
 VIA VERITAS ET VITA .”
/Jézus Krisztus/

„Testem acél, szívem nikkel,
Rám az emberiség pikkel,
S rágalmaznak sok rút cikkel,
Ám megtérnem csak egy klikk kell!”
/Terminátor/

„Tegnap még embereket ölt,
Ma misebort netről letölt,
S nem nyom ki több szemet ujja;
Online megtért, hallelujja!”
/Random atya, a Terminátor szószátyár gyóntatópapja/

„Mi ez a gány?!  Mi ez a nyers
Hittérítés, mit e gáz vers
(Mely bár fénylik, nem Arany ám!)
Pofámba tol?! Védj meg Anyám!
Tuti nem leszek én pont ott,
S adok rá sok mínusz pontot!”
/Puzsér Róbert, kritikus/

„Eretnekség sötét verem,
Aki vétkes, agyonverem!
Interneten, de nem csak ott,
Tisztelhetnek engem, Chuck-ot!
Betöltöm az online teret,
Emberiség  fél és szeret!
/Chuck Norris/

komment

Címkék: facebook vasárnap #maradjotthon online istentisztelet krisztus magyarországi egyháza

A bejegyzés trackback címe:

https://fradyendre.blog.hu/api/trackback/id/tr8615671682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsipkeRózsa 2020.05.11. 13:01:07

A képen az első sorban ülsz?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2020.05.11. 16:05:50

@CsipkeRózsa: Igen, én vagyok piros pólóban. Közvetlenül mellettem-mögöttem kicsit tarkában a feleségem (Emese), és fölöttünk egymás mögött fehérben (Kincső) és pirosban (Fanni) a két lányunk. Egy fogyó holdsarló alakot írunk le mi négyen. :)
süti beállítások módosítása